21 Nisan 2013 Pazar

Civciv kafesi ve pislik altligi nasil yapilir ?


Merhaba arkadaslar civciv bakimi icin sizlere pratik basit ve en dusuk maliyetli civciv kafesi hazirliyicaz  civcivleriniz  sicacik bir ortamca saglikli bir sekilde buyuyucekler.




oncelikle sen pilicten aldigimiz tavuk tasima kasasini guzelce bir yikiyoruz dejanfekte ediyoruz. ardindanda ampul duy montaj isine basliyoruz.


isterseniz ortadan istersenizde kenardan deliklerden duyun kablolarini gecirin. duyu monte edin 






sonra 25w lik beyaz boyali (tasarufsuz) ampullerden takiyoruz
yemlik ve suluklarimizi yerlestirdikten sonra  kafesimiz kullanima hazir.
simdiden yapacak olanlara kolay gelsin diyorum hayirli ve saglikli civcivler ve tavuklar diliyorum .

Not anlatimimi anlamadiysaniz eger  mail adresinden bana ulasin detayli bir sekilde videolu anlatimda yaparim skypeden.





Sayin takipcilerim birde sizlere Civciv pisliklerinin araliktan asagiya dustugu ve oradan kolaylikla pisligini toplayabileceiniz bir sistemi daha gostericem .
oncelikle ebatlari veritim sizlere erpilic kasalarinin uzunluk olculeri yukseklik 27 cm 42~62 cm dier uzunluk olculeridir. simdi 42 ye 62 bir plaka keselim ve bir citadan 3 cm yukseklikte ve esit 4 parca keselim ve sonra kesmis oldugumuz citalari resimde gordugunuz gibi plakaya civileyelim.



sonrada rahat bir sekilde ve rahat girip cikabilecek olculerde karton veyahut gazete koyabilirsiniz yada oraya gore sac kesip yerlestirebilirsiniz.(gubre toplayacaksaniz)



Takip ettiginniz icin tesekkurler.
Paylasimlarim devam edicek.

1 yorum:

  1. Merhaba Admin Civciv hakkında bilgin varmı acill hatta cok acil
    benim 2 civcivim var yavrular 10günlük war yada yok sularına aspirinin 4de birini attım korusun diye bir kavanozun içinede sıcak su koydum azını kapatım kafesine koydum yemi suyu herşeyi var fakat durmadan ötüyo anlıyosan resimde atabilirim

    YanıtlaSil